Belangrijk nieuws 2

1. Alle bijeenkomsten en bezoeken op kerkelijk erf vervallen voorlopig.
  2. Zondagmorgen 09.30 uur is er een uitzending van een aangepaste dienst.
  3. Op werkdagen (dus niet op zaterdag) is er om 11.00 uur een korte uitzending.
  4. Bovengenoemde uitzendingen kunnen worden beluisterd via de kerktelefoonkastjes of via kerkdienstgemist.nl of via www.hervormdcapelle.nl (Het is ook mogelijk om deze uitzendingen terug te luisteren!)
  5. Predikant en kerkenraadsleden zoeken telefonisch contact met gemeenteleden in kwetsbare omstandigheden. Uiteraard kunt u ook altijd contact opnemen met predikant of kerkenraad voor gesprek. Wilt u voorbede, laat u dit dan weten. Ook mensen, die niet tot onze kerk behoren, kunnen bij ons terecht. Klik hier voor contactgegevens.
  6. Als u hulp nodig hebt (bv. voor boodschappen) vraag daar dan a.u.b. om! Klik hier voor contactgegevens.
  7. Bij ernstige ziekte of overlijden en begrafenis zal in overleg worden gehandeld volgens de richtlijnen van de overheid.

We mogen elkaar aanspreken op onze verantwoordelijkheid tegenover elkaar, i.h.b. onze medemensen met een kwetsbare gezondheid.