Belangrijk nieuws 5

Voor de morgendienst:

-          Op de website staat bij de betreffende morgendienst vermeld welke kerkgangers naar de kerk mogen. Dit is opgedeeld in 2 groepen: kerkgangers wiens achternaam begint met de letter A tot en met M, dit is groep 1 of N tot en met Z, dit is groep 2

-          Met achternaam bedoelen we dat een persoon die “van de Boom” heet valt onder groep 1, iemand die “van der Schans” heet valt onder groep 2.

Voor de middagdienst:

-          Hier zijn alle kerkgangers welkom en is de groepsverdeling dus niet van toepassing.

We gaan ervan uit dat u als kerkganger begrip heeft voor onze oplossing. Elke oplossing heeft zijn voor- en nadelen. Toch hopen we op deze wijze zoveel mogelijk doorgang te kunnen bieden aan de kerkdiensten met kerkgangers.

De coronaregels kunnen snel veranderen. Mochten er vragen zijn over de actuele situatie, neem dan gerust contact op met één van de kerkenraadsleden.