'Capelse muzikale fruitmand' (1)

Veel activiteiten zijn in deze periode komen te vervallen. Voor velen is het ook stiller geworden. Wel is er bijna dagelijks een uitzending via de kerktelefoon/internet en mogen we zo ‘verbonden’ zijn met elkaar! Vanaf D.V. woensdag 1 april is het mogelijk om elkaar via de kerktelefoonuitzending te bemoedigen met een boodschap en/of Psalm of lied. We starten met 1 uitzending per week op woensdagmorgen na de gebruikelijke uitzending van 11 uur. Maar bij voldoende aanvragen kan dit uitgebreid worden naar een uitzending op een andere dag.

U kunt uw aanvraag doorgeven aan Jaap en Joanneke Vreeken. Per telefoon: 0416-544 330 of per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.