Kerkbalans 2024

Zoals u weet is dit voor onze gemeente één van de belangrijkste inkomstenbronnen. Omdat we jaarlijks mogen rekenen op uw trouwe bijdrage doen we ook dit jaar weer een beroep op uw vrijgevigheid. Immers we doen het voor een prachtig doel: het instant houden van onze Capelse Hervormde Gemeente. We hopen dat u ons, ook dit jaar, wilt voorzien van voldoende middelen.

Zoals u al jaren van ons gewend bent, zullen de enveloppen door de lopers bij u thuis worden bezorgd. De enveloppen worden niet bij u opgehaald maar wij vragen u vriendelijk de retourenvelop per post (met de bijgevoegde postzegel) op te sturen. Ook kunt u de retourenvelop bij één van de aangegeven adressen in de brievenbus stoppen. We ontvangen de retourenveloppen graag voor D.V. 3 februari 2023 van u retour. Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage en medewerking namens het College van Kerkrentmeesters van Hervormd Capelle.