Gebouwen

Onze gemeente beschikt over een drietal gebouwen.

Als hoofdgebouw is er de kerk, met daaraan vast het kerkelijk centrum "Elthato".

Hoofdstraat 25

5161 PD Sprang-Capelle

Tel: 06-22 49 58 10

In het centrum van Sprang-Capelle bevindt zich het kerkelijk centrum "De Wijngaard",

Fazant 6

5161 SC Sprang-Capelle

Tel: 06-22 49 58 10

De gebouwen vallen onder verantwoording van het College van Kerkrentmeesters

Hervormde Gemeente 's Grevelduin en Vrijhoeve-Capelle

Postbus 6

5160 AA Sprang-Capelle

Koster Hervormde Kerk:

Dhr. A. Hoefnagel

Walstro 50

5161 WK Sprang-Capelle

Tel. 06-22 49 58 10

De kerkelijke centra "De Wijngaard" en "Elthato" hebben ten doel ruimte te bieden aan activiteiten van de tot de Hervormde Gemeente van 's Grevelduin en Vrijhoeve-Capelle behorende verenigingen.

Onder deze activiteiten worden gerangschikt al die activiteiten die onder verantwoording van de kerkenraad plaats vinden.

Daarnaast zal het gebouw ruimte kunnen bieden aan (Christelijke) organisaties, verenigingen en personen die op gepaste wijze vergaderingen, verjaardagen e.d. willen houden en hierbij niet in strijd handelen met de grondslag van de Hervormde Gemeente van 's Grevelduin en Vrijhoeve-Capelle.

Voor afspraken (verhuur e.d.) aangaande de gebouwen kunt u contact opnemen met:

Dhr. A. Hoefnagel

Walstro 50