Pastorale zorg

De Heere wil, dat wij als gemeente zorg voor elkaar hebben, zoals ook onze Herder, de Heere God, zorg heeft voor Zijn kudde. Hij wil er zijn voor Zijn kudde.

Onze dominee heeft ook een herderlijke zorg voor zijn gemeente, hierin bijgestaan door de ambtsdragers.

Voor het verlenen van pastorale of herderlijke zorg kunt u in tijden van verdriet, moeite, rouw, ziekte of zorg contact opnemen met de predikant. Bij diens afwezigheid kunt u zich wenden tot de scriba of uw wijkouderling. Voor adressen en telefoonnummers zie: kerkenraad & wijkindeling.

Maar ook in tijden van vreugde en blijdschap wil uw predikant samen met u God hiervoor danken.

Zie ook wekelijks het stukje pastoraat in kerkblad "Voetius", om ook zo met en vóór elkaar te bidden en te danken.

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.